Sunday, July 17, 2011

Kerja orang dalam yang buat onar

Road to Putrajaya kini hilang ADMIN asalnya.Rentetan dari usikan rakan rakan admin.Setelah di kenalpasti puncanya..Saya selaku penulis blog,ingin mengulas sedikit mengapa dan kenapa berlaku perkara ini.

Sifir mudah untuk memahami krisis ini ialah begini.
                                                                     
ketua AMK Samsul Iskandar lantikan Azmin Ali tidak membahayakan UMNO
Chegu Bard,tidak di sukai Azmin Ali sebab hard core PR yang membahayakan UMNO

TEORY HILANGNYA ADMIN RTPJ - YTS


ada admin yang menyokong Chegu Bard.
tak kurang juga ada admin yang sokong Samsul Iskandar
apa bila usha mengetengahkan Chegu Bard di mulakan..admin yang pro Samsul akan cantas......so ADMIN tersebut sudah di kenal pasti.

Mustafa kamil Ayub juga membahayakan UMNO,so Azmin buang dia jauh jauh!!  


Mengapa yang benar 'mereka' selalu pertikaikan..? Dan mengapa yang salah 'mereka' selalu selindungkan..?
team pro chegu Bard dan Mustafa kamil Ayub yang merupakan pejuang tulen PKR yang di singkirkan walaupun undi kepada meraka adalah "terbanyak".

Apabila YTS dan admin yang pro Chegu Bard dan Mustafa cuba UPkan nama mereka kat wall RTPJ.admin yang menjadi kepercayaan YTS belot!!Pertembunggan ini di keruhkan lagi dengan usha mengUP kan nama Kotappan sebagai calon YB parti KITA yakni parti serpihan PKR.Pertembungan antara Antony Das dengan Kotapan makin kemuncak apabila Antony memulakan tiupan fitnah mengatakan RTPJ ialah penyokong perti KITA.Ingin penulis tegaskan RTPJ ialah media untuk kita sama sama "belajar,mengajar

 BUKTI KERJA ORANG DALAM


FREEDOM, ROAD TO PUTRAJAYA.."

RTPJ - Pada asalnya ditubuhkan oleh sekumpulan aktivis dan sukarelawan. Objektif utama adalah memberi info semasa, mendidik dan menjalankan aktiviti kemasyarakatan.

RTPJ - Bertindak sebagai pemerhati/pengulas/pengkritik politik tanpa mengira jenama parti. Malahan, akan membantu mana mana calon yang dirasakan bersih dan layak.

RTPJ - Berpegang kepada prinsip "Yang benar jangan kita pertikaikan, dan yang salah jangan kita selindungkan", tanpa mengira parti, bangsa dan ugama.

Sudah terang lagi bersuluh,admin petualang ini memprotes,namun protes mereka secara senyap ini rupanya mempunyai rancanggan lain....Iaitu sabotag Road To Putrajaya mengikut susur galur mereka dengan jalan selamat yakni melantik admin baru yang misteri.namun ID admin misteri itu telah di ketahui...sebelum bloger RTPJ dedahkan siapa petualang tersebut,

ELOKLAH DI JERNIHKAN KEMBALI DAN MELANTIK SEMULA ADMIN ASAL,DAN KAMU ADMIN YANG TIDAK SEHALUAN DENGAN YOB TUALANG SEKAH.DI PERSILAKAN UNDUR DIRI!!!!

sekiranya berdegil..aku sebagai pemerhati akan dedahkan ID kamu!!!!!!!

2 comments: